Har du brug for en pause eller vil du gerne opsige dit medlemskab?
Jeg har stor forståelse for at det ikke er muligt at male med samme frekvens hele året rundt.
Derfor kan man sætte sit medlemskab på pause her i maleklubben.
Det er også let at opsige medlemskabet, hvis du ikke ønsker at være medlem længere.
Du kan let administrere dit medlemskab i maleklubbens App.
Sådan gør du:
Download App'en EasyMe (det er det system maleklubben kører i) og log ind med den email, du er tilmeldt med i maleklubben - herfra kan du administrere dit medlemskab under 'Profil.

Skulle det drille på nogen måde, er du altid velkommen til at skrive til mig på mail her >>>



